ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ


Άρθρα σε τόμους πρακτικών συνεδρίων

1. Ταμουτσέλη, Κ. (1994).  Aγωγή και παιδεία σε θέματα πρασίνου. Θεσσαλονίκη: Γεωτεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος, σελ. 45-52.
2. Τσαλικίδης, Ι. & Ταμουτσέλη, Κ. (1997). Σύγχρονες τάσεις στην αρχιτεκτονική του τοπίου των αστικών υπαίθριων χώρων. Πρακτικά 5ου Ελληνο-Γερμανικού συμποσίου «Ο ρόλος των οπωροκηπευτικών στο ευ ζειν του ανθρώπου. Eλληνική  Eταιρεία Επιστήμης των Oπωροκηπευτικών, 6: 61-69.
3. Ταμουτσέλη, Κ. (1996). Φύση και Aγωγή. Στο Καρδαβίτση-Αδάμη,Μ. (επιμ.) Το παιδί και η αισθητική αγωγή. Αθήνα: Ελληνική Εταιρεία Αισθητικής. σελ. 137-148
4.Τσαλικίδης, Ι. & Ταμουτσέλη, Κ. (1997). Aξιολόγηση των σχεδιαστικών χαρακτηριστικών των αρωματικών φυτών για τη χρήση τους στην κηποτεχνία και την αρχιτεκτονική τοπίου. Πρακτικά συνεδρίου Φαρμακευτικά & Αρωματικά Φυτά-Παραδοσιακές χρήσεις & Δυνατότητες Αξιοποίησής τους. Αθήνα: Πολιτιστικό Ίδρυμα ΕΤΒΑ. σελ. 305-320
5. Ταμουτσέλη, Κ. (2000). Ανάδειξη και συντήρηση ιστορικών τοπίων και κήπων. Πρακτικά διήμερου διεπιστημονικού συμποσίου Αρχιτεκτονική τοπίου και αστικό πράσινο: Κοινωνία-Εκπαίδευση-Πολιτισμός. Ελληνική Εταιρεία της Επιστήμης των Οπωροκηπευτικών, 7:73-85.
6. Τamoutseli, Κ., Antoniadou, Ν. (1997). Schoolgrounds’ design with children and staff: Environmental improvement exercise as first step towards sustainable future. In Proceedings of the Conference Environment and society: Education and public awareness for sustainability. Athens: Athens University-MIOS-ECSD-UNESCO-Ministry of Education. pp. 584-586
7. Ταμουτσέλη, Κ. (1998). Φυσικό τοπίο, αγωγή και παιδί της προσχολικής ηλικίας. Πρακτικά του Συνεδρίου 2. ΜΕΤΑ-πτυχιακά: Εξελίξεις και προοπτικές στην προσχολική και πρωτοσχολική αγωγή . Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα. σελ. 87-99
8. Ταμουτσέλη, Κ., Παπαζαχαρίου, Κ. & Καλέα, Ε. (1999). Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και Αgenda 21: Η Συμμετοχή του σχολείου στην αειφόρο ανάπτυξη. Πρακτικά Παγκόσμιου Συνεδρίου Προστατευόμενες φυσικές περιοχές και περιβαλλοντική εκπαίδευση.  Λέσβος. σελ.30-37
9. Vogiatzi, C., Tamoutseli, K., Vogiatzis, D. & Bakirtzi, O. (1999). The olive tree in ancient Greek life and art. Acta Horticulture, 474:363-366
10. Tsalikidis, I., Vogiatzi, C., & Tamoutseli, K. (1999). The use of olive tree in ancient and contemporary garden design of the Mediterranean Region. Acta Horticulture, 474:767-770.
11. Ταμουτσέλη, Κ., Ευσταθίου, Α. & Σιωπίδης, Δ. (2000). Συμμετοχική περιβαλλοντική εκπαίδευση και αειφορία: Ενεργοποίηση της παιδικής συμμετοχής στο σχεδιασμό και την προστασία του περιβάλλοντος. Πρακτικά Παγκόσμιου Συνεδρίου Περιβαλλοντική εκπαίδευση στo πλαίσιo της εκπαίδευσης του 21ου αιώνα: Προοπτικές και δυνατότητες. Λάρισα. σελ. 401-408.
12. Ταμουτσέλη, Κ., Λεονταρή, Α. (2002). Οι απόψεις των παιδιών προεφηβικής και εφηβικής ηλικίας για το μέλλον. Στο Κ. Νικολάου (επιμ.). Πρακτικά 1Ου Περιβαλλοντικού Συνεδρίου Μακεδονίας. Θεσσαλονίκη: ΥΠΕΠΘ-ΥΜΑΘ. σελ. 471-477.
13.Ταμουτσέλη, Κ. (2004). Νηπιαγωγείο Μαναβή: μια εναλλακτική πρόταση για το σχεδιασμό εκπαιδευτικού περιβάλλοντος. Πρακτικά Πανελλήνιου Συνεδρίου Περιβάλλον, έργα και ιδέες για το περιβάλλον: Η βιωσιμότητα ως στόχος επιστημών και τεχνών. Αθήνα: Έναστρον. σελ.132-144
14. Ταμουτσέλη, Κ., Τσαλικίδης, Ι. (2004). Αποκατάσταση ιστορικών πάρκων και κήπων: Το παράδειγμα του Hampton Court. Μεθοδολογική Προσέγγιση. Στο Κ. Τρακασοπούλου, Μ. Δούση & Ν. Χατζητρύφων (επιμ.) Πρακτικά 2ου Εθνικού Συνεδρίου Ήπιες επεμβάσεις για την προστασία ιστορικών κατασκευών». Θεσσαλονίκη: Υπουργείο Πολιτισμού, Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος. σελ.141-155.
15. Ταμουτσέλη, Κ.(2004). Εθνικό θεματικό δίκτυο: Η αυλή του σχολείου: Ενεργοποίηση της συμμετοχής των μαθητών στην αναβάθμιση του σχολικού περιβάλλοντος . Πρακτικά Διεθνούς Συνεδρίου με θέμα Ανθρώπινα δικαιώματα για το περιβάλλον και την υγεία. Αθήνα: ΥΠΕΠΘ.
16. Τamoutseli, K, (2004). School and agenda 21: Engaging students in a participatory approach to creating a better school environment. Proceedings of the 8th International Environment Forum Education for sustainable development. The Spiritual Dimension. Θεσσαλονίκη (αναρτημένο στην ιστοσελίδα του Συνεδρίου) http://www.bcca.org/ief/conf8prg.htm
17. Ταμουτσέλη, Κ. & Τσολακοπούλου, Ι. (υπό έκδοση) Η περιβαλλοντική εκπαίδευση στο ελληνικό σχολείο. Φυσιογνωμία και προοπτική». Πρακτικά 7ου Συνεδρίου της ΟΛΜΕ (Ομοσπονδία λειτουργών μέσης εκπαίδευσης), Παγκοσμιοποίηση και εκπαιδευτική πολιτική, Θεσσαλονίκη, 2004.
18.Ταμουτσέλη, Κ. (2005). Το περιβάλλον της φύσης ως πλαίσιο διαθεματικής προσέγγισης της διδασκαλίας και μάθησης. Αθήνα: Στο Δ. Γερμανός,Κ.Μπίκος,Μ.Μπιρμπίλη,Ε.Παναγιωτίδου,Κ.Μπότσογλου (επιμ). Διαθεματική
Διδασκαλία και Μάθηση Ελληνικά Γράμματα. σελ. 407-418
19. Ταμουτσέλη, Κ., Λεονταρή, A., (2005). Η χρήση της εικόνας στη δημιουργία σεναρίων για το μέλλον. Πρακτικά σε CDROM 2ου Περιβαλλοντικού Συνεδρίου Μακεδονίας. Επιμ Κ.Νικολάου,(8 σελίδες)
20. Ταμουτσέλη, Κ.(2005) Εναλλακτική πρόταση σχεδιασμού υπαίθριου χώρου προσχολικής αγωγής. Πρακτικά σε CDROM 2ου Περιβαλλοντικού Συνεδρίου Μακεδονίας. (11σελίδες)
21. Τamoutseli, Κ. (2005). Educating for sustainability: Participating approach to redevelopment of school grounds. Proceedings IASME International Conference on Energy, environment, ecosystems and sustainable development. Athens. (CDROM)
22. Tαμουτσέλη, Κ. (2005). Aυτοαξιολόγηση με τη μέθοδο Vee-Heuristic: Ένα σύγχρονο μοντέλο αξιολόγησης στην εκπαίδευση για την αειφορία», Πρακτικά 1ου Συνεδρίου Σχολικών Προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Αιγαίου, CDROM.επιμ Θ.Δ.Λέκκαςσελ.709-718.
23.Ταμουτσέλη, Κ. & Τσαλικίδης ,Ι. (2006). Υπαίθριοι σχολικοί χώροι στον αστικό ιστό της Θεσσαλονίκης: Προβλήματα και δυνατότητες συμβολής τους στην βελτίωση του περιβάλλοντος της πόλης. Πρακτικά του 2ου Συνεδρίου Περιβάλλοντος Α.Π.Θ. Τα Περιβαλλοντικά Προβλήματα της Θεσσαλονίκης και της Ευρύτερης Περιοχής: Οι Απόψεις του ΑΠΘ. Θεσσαλονίκη ΑΠΘ, 2006.
24.Ταμουτσέλη, Κ. & Τσιούρης ,Σ.(2006).  Περιβαλλοντική εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη: ο ρόλος της στη δημιουργία συμμετοχικών και υπεύθυνων πολιτών.  Πρακτικά του 2ου Συνεδρίου Περιβάλλοντος Α.Π.Θ. Τα Περιβαλλοντικά Προβλήματα της Θεσσαλονίκης και της Ευρύτερης Περιοχής: Οι Απόψεις του ΑΠΘ. Θεσσαλονίκη ΑΠΘ, 2006.
25.Ταμουτσέλη, Κ.& Μητακίδου,Σ. (2006). «Περιβαλλοντική Εκπαίδευση :Εκπαίδευση για την αειφορία και ολιστικό σχολείο». Πρακτικά 2ου Συνεδρίου Σχολικών Προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αθήνα.
26.Ταμουτσέλη, Κ., Κατσούλη, Β.  Μπουντώνα,Α.,  Νάκου, Α.,  Παπαδόπουλος, Χ. (2006). Ελληνική ενδυμασία: ξεδιπλώνοντας το μαγικό κόσμο της παράδοσης Πρακτικά 1ου Διευθνούς Συνεδρίου «Λαϊκός Πολιτισμός και Εκπαίδευση». Βόλος 2006.
27.Ταμουτσέλη, Κ., Ζιώγα, Μ. (2008). Τα ελληνικά άνθη και βότανα: ένας φυσικός πόρος με διαχρονική αξία»  Πρακτικά 3ου Περιβαλλοντικού Συνεδρίου Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη ,2006.
28.Ταμουτσέλη Κ., Παπαδοπούλου Π. (2008).  Περιβαλλοντική εκπαίδευση και η σύνδεση της με την βιώσιμη ανάπτυξη στο ελληνικό σχολείο. Πρακτικά στο 3o Περιβαλλοντικό Συνέδριο Μακεδονίας. Θεσσαλονίκη ,2008.
29.Ταμουτσέλη, Κ. Μητακίδου, Σ. (2008). «Εκπαίδευση και βιώσιμη ανάπτυξη: ο ρόλος της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης» Πρακτικά Συνεδρίου «Περιβαλλοντική Εκπαίδευση για Μια Ολοκληρωμένη Ανάπτυξη»,επιμ.Κουτσόπουλος,Κ., Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο & ΥΠΕΠΘ, Αθήνα, σελ.74-82
30.Tαμουτσέλη, Κ.,Στυλιάδης, Κ. (2008). «Περιβαλλοντική εκπαίδευση και διδασκαλία φυσικών επιστημών μέσα από τα προγράμματα των κέντρων περιβαλλοντικής εκπαίδευσης» Πρακτικά Συνεδρίου «Περιβαλλοντική Εκπαίδευση για Μια Ολοκληρωμένη Ανάπτυξη» Αθήνα.σελ.145-152.
31.Tamoutseli, Κ.(2008). “Greening school grounds: schools’ contribution to building sustainable cities” Proceedings of International Conference “Urban Green  Spaces :A Key for Sustaqinable Cities., Sofia,pp.159-162.
32.Tamoutseli, Κ.(2008). «Empowering children to participate in environmental decision making for the protection of cultural heritage» proceedings 10th Conference on Environmental Education in Europe “Thinking Outside the Box:a European Contribution to the UN Decade of Education for Sustainable Development. Malta, CEEE 2008, pp.102-109.
33.Tamoutseli , Κ.(2008) «Developing a course for teaching space and nature values to student-teachers» Proceedings of International WSEAS Conference “New Aspects of Landscape Architecture”, Algarve, 2008, pp179-182  
34. Ταμουτσέλη,Κ. (2008). «Εκπαίδευση και βιώσιμη ανάπτυξη : ο ρόλος της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης». Περίληψη στα πρακτικά Συνεδρίου  Προστασία αποκατάσταση και βιώσιμη ανάπτυξη του φυσικού και πολιτιστικού περιβάλλοντος στην Ευρώπη.Επιμ.Παπαδοπούλου,Ε.& Γκιζάρη Α. Βέροια , Δεκέμβριος 2007(σελ.637-638).
35.Tamoutseli , Κ.(2009). « Educating about sustainable travel in primary schools» . Proceedings of International conference on Tourism Development and Management “Tourism in a changing World: Prospects and Challenges” Kos, 2009, ed.Andriotis, K.&Theocharous A.Kos, Cyprus University,.pp.461-. 464.
36.Ταμουτσέλη,΅Κ.(2009).  «Περιβαλλοντική εκπαίδευση και ευαισθητοποίηση σε θέματα αξιών και σχεδιασμού χώρου»  Πρακτικά Συνεδρίου Συμβουλίου Περιβάλλοντος ΑΠΘ, Κλιματική Αλλαγή, Βιώσιμη Ανάπτυξη, Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, σελ.486-495.
37.Tαμουτσέλη, Κ.,Μητακίδου, Σ.,Μπλάκου, Θ. (2010). «Περιβαλλοντική Εκπαίδευση-Εκπαίδευση για τη βιώσιμη Ανάπτυξη: Καθορισμός πεδίων και κριτηρίων αξιολόγησης» 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών της Εκπαίδευσης» Αθήνα .
38. Ταμουτσελη, Κ. (2010). «Αρχές σχεδιαστικής παρέμβασης για αναβάθμιση σχολικής αυλής» Proceedings of International Congress of Landscape Architecture, ed. Ν. Σπιτάλας, Δράμα.
39.Ταμουτσέλη, Κ.,Εβρενοπούλου, Δ., Πολύζου, Ε. (2010) Συμμετοχική πρόταση ανασχεδιασμού της σχολικής αυλής: η περίπτωση του 7ου Δημοτικού Σχολείου Δράμας. Proceedings of International Congress of Landscape Architecture, ed. Ν. Σπιτάλας, Δράμα
40. Tamoutseli, K. Polyzou, E. (2010).”Using Drawings to Assess Children’s Perceptions of Schoolyard Environment”. Proceedings of International conference  on “Education and Educational Technologies”WESEAS,Corfu, p.54-57.
41. Ταμουτσέλη. Κ.,Πολύζου, Ε.,(2011).  «Εκπαίδευση για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη, Ενδουπηρεσικά Επιμόρφωση και Επαγγελματική Ανάπτυξη του Εκπαιδευτικού» Πρακτικά 4ου Περιβαλλοντικού Συνεδρίου Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη.
42.  Polyzou, Ε.,Hasanagas, N.,Tamoutseli, K.  (2011). A Gender-based Typology of Determinants of Video Games Use by Primary School Children. 12th International Conference on Information Technologies in Landscape Architecture. 25-28 May 2011, Bernburg & Dessau (Germany)

Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά


1. Tαμουτσέλη, K. (1983). Aποτελέσματα πειραμάτων αγρού για καταπολέμηση ζιζανίων στο καλαμπόκι με Ethalfluralin+Atrazine. Ζιζανιολογία 1, σελ. 81-83.
2. Tamoutseli, Κ., Klonari, Α.(1986). The development and structure of the spermogonia and ascocarps of Mycosphaerella Sentina. Cryptogamie, Mycοlogie. 7(3), pp.267-273.
3. Eleftheriou,E. ,Κ.Τamoutseli-Eleftheriou (1984). On the question of Pear Decline in Northern Greece. Phyton (Austria) Vol.25 Pasc 1 (1984) pp.123-133.
4.Ταμουτσέλη,Κ., (1998). Αστικό πράσινο και περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση. Για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, (13-14):19-21
5. Τσαλικίδης, I., Ταμουτσέλη, Κ. (1998). Μεθοδολογία αποκατάστασης ιστορικών κήπων: Συμβολή στην προστασία και διατήρηση της πολιτιστικής κληρονομιάς. Επιστημονική Έκδοση Κτίριο, 1998 Β, σελ.5-15.
6. Ταμουτσέλη, Κ. (2001). Υπαίθριος σχολικός χώρος: Εργαλείο αγωγής και εκπαίδευσης. Για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, 23:22-24.
7. Ταμουτσέλη, Κ. (2001). Βιολογικά προϊόντα-Περιβάλλον και καταναλωτής. Για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, 22:29.
8. Ταμουτσέλη, Κ.(2002). Σχεδιάζοντας την αυλή του σχολείου για ένα αειφορικό μέλλον. Πιλοτικό πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης του Δήμου Νεάπολης. Για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, 24: 4-7
9. Τσολακοπούλου, Ι., Αγαθαγγελίδου,Μ., Ταμουτσέλη, Κ.(2002). Περιβαλλοντική εκπαίδευση –Εκπαίδευση για την παγκοσμιοποίηση: Ο κόσμος στην τάξη μου –Αφρική, Σαχάρα. Για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, 24:17-19.
10. Ταμουτσέλη, K.(2004). Εφαρμογή εναλλακτικής πρότασης σχεδιασμού υπαίθριου εκπαιδευτικού περιβάλλοντος. Συνεργατική Παιδεία, Περιοδική Έκδοση του Κυπριακού Συνδέσμου Συνεργατικής Μάθησης, 3:2-8
(δημοσίευση και στα πρακτικά του 2ου Περιβαλλοντικού Συνεδρίου Μακεδονίας)
11. Tamoutseli,Κ.(2005). Educating for Sustainability: Participating Approach to Redevelopment of School Grounds. IASME TRANSACTIONS, (5), 2: 696-702 ISSN 1790-031X ,(δημοσίευση και σε CDROM, Proceedings of IASME International Conference on Energy, Environment, Ecosystems and Sustainable Development, Athens, 13-15 July 2005)
12. Ταμουτσέλη,Κ. (2006). «Aπό την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση στην Εκπαίδευση για την Αειφορία», Για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Περιοδική έκδοση της Πανελλήνιας Ένωσης Εκπαιδευτικών για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Τεύχος 36, σελ.4-7  .
13. Ταμουτσέλη ,Κ. (2006). Περιβαλλοντική Εκπαίδευση / Εκπαίδευση για την Αειφορία και Αειφορικό Σχολείο. Συνεργατική Παιδεία , Περιοδική Έκδοση Περιοδική Έκδοση του Κυπριακού Συνδέσμου Συνεργατικής Μάθησης,
14.Shallcross, TonyRobinson, JohnPace, PaulTamoutseli, Konstandia, (2007) “The Role of Students' Voices and Their Influence on Adults in Creating More Sustainable Environments in Three Schools» in Improving Schools, Vol 10; Numb 1, pages 72-85, Sage publications, UK.
15.Τamoutseli, K. (2008). «Developing a course for teaching space and nature values to student-teachers» in WSEAS/IASME Transactions on Environment and Development Issue 9,Vol.4 2008,ISSN:1790-5079 pp.804-811. (Δημοσίευση και στα πρακτικά του International WSEAS Conference “New Aspects of Landscape Architecture”, Algarve, 2008, pp179-182)
16.  Mitakidou, S and  Tamoutseli, K. “ Engaging 4th graders in cooperative learning through environmental and cross-cultural activities”. Journal of Teacher Education for Sustainability, Daugavpils University.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.