ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ/CV



Η Κωνσταντία Ταμουτσέλη είναι γεωπόνος του ΑΠΘ, Αρχιτέκτων Τοπίου Mphil του Πανεπιστημίου του Εδιμβούργου και Διδάκτωρ Παιδαγωγικών Επιστημών του ΑΠΘ. Είναι Επίκουρη καθηγήτρια «Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης» στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Α.Π.Θ..
Υπηρέτησε για εννέα χρόνια στη θέση Υπεύθυνης Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Θεσσαλονίκης και δίδαξε με το Ν.407/80 σε βαθμίδα επίκουρου στο Δ.Π.Θ. τα γνωστικά αντικείμενα «Αειφόρος Ανάπτυξη» «Ειδική Aνθοκομία» και «Αρχιτεκτονική τοπίου».
Έχει μεγάλη εμπειρία στην επιμόρφωση εκπαιδευτικών στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση στην Ελλάδα αλλά και το Εξωτερικό. Έχει πάρει μέρος και έχει οργανώσει επιστημονικά συνέδρια και εθνικά και διεθνή νεανικά φόρουμ και συμμετέχει σε ευρωπαϊκά και διεθνή δίκτυα για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και την Εκπαίδευση για την Αειφορία». Είναι συγγραφέας βιβλίων, πολλών άρθρων, επιστημονικών δημοσιεύσεων, εκπαιδευτικών πακέτων για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και το σχεδιασμό τοπίου. Eίναι μέλος συντονιστικών επιτροπών και παιδαγωγικών ομάδων Εθνικών Θεματικών Δικτύων. Έχει υλοποιήσει Ευρωπαϊκά Προγράμματα κατάρτισης Εκπαιδευτικών στην Εκπαίδευση για την Βιώσιμη Ανάπτυξη και έχει συμμετάσχει σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα, είτε ως επιστημονική συνεργάτιδα είτε ως υπεύθυνη της Ελληνικής συμμετοχής, για την επιμόρφωση, την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού, την ανάπτυξη του σχολείου.
Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται σε θεωρητικά ζητήματα που αφορούν στην περιβαλλοντική εκπαίδευση και την εκπαίδευση για τη βιώσιμη ανάπτυξη,  στην παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού, στην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών, στην ανάπτυξη του βιώσιμου σχολείου, την ευαισθητοποίηση των νέων σε ζητήματα χώρου και ιδιαίτερα την ενεργοποίηση της παιδικής συμμετοχής στην αναβάθμιση του υπαίθριου σχολικού χώρου. Από το 2001ως το 2006 συντόνισε το Εθνικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Η ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ» στα πλαίσια του οποίου συνεργάστηκε με πολλούς δήμους και σχολεία (νηπιαγωγεία, δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια) για την συμμετοχική αναδιαμόρφωση σχολικών αυλών με στόχο την εκπαίδευση σε αξίες χώρου και οικολογικού σχεδιασμού και την εκπαιδευτική αξιοποίηση των σχολικών αυλών.
Είναι μέλος της Πανελλήνιας Ένωσης Αρχιτεκτόνων Τοπίου και της Παγκόσμιας Ένωσης Αρχιτεκτόνων Τοπίου. Είναι μέλος οργανώσεων για το Περιβάλλον και μέλος του Συμβουλίου της Παγκόσμιας Ένωσης Εκπαιδευτικών-Μαθητών για την Προστασία του Περιβάλλοντος  «Caretakers of the Environment International», ιδρυτικό μέλος του τοπικού παραρτήματος «Caretakers of the Environment Greece» και μέλος του Συμβουλίου της «Ελληνικής Επιστημονικής Εταιρείας Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης για την Αειφορία –ΕΛ.Ε.ΕΤ.Π.Ε.Α.

Konstantia Tamoutseli is an agriculturalist, graduate of Aristotle University of Thessaloniki, a landscape architect with MPhil degree of Edinburgh University and a Doctor of Environmental Education of the Aristotle University of Thessaloniki, Greece. Since 2007 she is assistant professor in the Primary Education Department, at Aristotle University of Thessaloniki on  Environmental Education. From 1998 up to 2007 she worked as an advisor of Environmental Education for secondary school teachers at the Local Educational Authorities in Thessaloniki. From 2001-2005, she was a collaborating associate lecturer at the Department of Early Childhood Education, where she taught the course “Space and education at the school and the neighborhood.” From 2002 up to 2007, she taught at Democritus University, in Thrace the courses “Garden architecture” “Floriculture”and “Sustainable Development”.
            She has long teaching experience at secondary and tertiary education level in the field of Environmental Education, Sustainable Development, Nature studies and Landscape Architecture. She also has long experience in teacher training on Environmental Education in Greece and abroad and has taught many classes of in-service teacher training courses and in the Degree Equivalence course for primary and pre-primary teachers.  She has participated in many transnational projects on Environmental/Sustainability Education and she has been member of scientific committees in many Environmental Education networks.             She has written numerous articles on Environmental Education and Education for Sustainability, Whole School Approaches to Sustainability Education, Ecological Approach to Landscape Design. She is the author but also member of writing teams of educational packages on Environmental Education e.g. Sustainable tourism, Protection of coastal environment, Agriculture and the Environment, Creating better school Environment, in Greece and aboard.Her main research interest are focused on theoretical issues concerning Environmental Education/Education for Sustainability, the production of Educational material, the development of sustainable schools, the awareness of young people on space issues, space values and the activation of the participation of school community in ecological and pedagogical redevelopment of school-grounds and its utilization as educational tool. From 2001 to 2006 she has coordinated the Greek National Network of Environmental Education, titled “The Schoolyard” and has participated in many projects with local authorities for the participatory redevelopment of school grounds.
 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.